the tragic ending of the book ‘lord Darlington tells more’: a rooftile on his headed shoulder

288px-Aerial_view_of_the_Amazon_Rainforest

meandering Amazon river region as big as any sea

Het is wellicht niet interessant om even te laten weten dat in het Neverland van deze droom van leven de reuzen en de dwergen een verbond zijn aangegaan waar het dan ook wel weer onder zijn die dat niet zeker wisten, maar die persoon op nummer 5 die heeft nu een keer al dat slechts gedaan en wij mogen hem van hier toch zeker niet zomaar laten gaan, de prijs van ons huis is opnieuw gezakt en wie zal daar het verschil dan voor betalen? De man denkt zelf dat het zo leuk is maar zij geloven weer meer in de gewone koningein, en dus willen wij in het algemeen liever dat het rustig blijft op straat en anders komt er een berichtje in de krant dat het waarschijnlijk een afrekening betreft in het criminele circuit en verder is het zo: ik geloof niet in zo’n god, ik geloof in geen enkele god. Aldus enkele buurtbewoners van Uylenstede Heemstede dorp.

 

Omwonenden vertellen meestal dat hen niets was opgevallen totdat zij de geur van het lijk niet langer konden ontkennen, en feitelijk, maar dat is wellicht mijn laatste ademtocht en snik, het gebeurt meer zo’n fenomenaliteit, het enige is dat ik wel weet wat er gaande is en er zwaar voor heb moeten boeten ooit in dit geval betrokken te zijn  geraakt, volgens zeggen had ik niet langer dan hooguit 3/4 jaar hier hoeven wonen, en bovendien: ‘waarom ging je weg uit Amsterdam?’ zit ook weer achter ons aan. En denk eens aan al dat geld, dat zal ook zo’n gedachtenleven hebben. Voor de profeet der ballingschap  bleef niets over dan te schrijven ‘nergens zijt Gij te vinden’, de raven evenwel die zijn er niet om koekedeeg voor ons te bakken, het leven van een hollander is duidelijk gesneden uit een ander hout.

Ik laat de naam van mijn menselijk leven voor even of voor altijd varen, ik ben geneigd tot een onderzoekende houding, maar ook om zorgvuldig te wegen of een zekere vorm van bedriegelijkheid niet juist gunstig uitvalt. Een amazone begint nooit aan een strijd alleen. Het gebied van de Zwarte Zee, de wijnkleurige zee, de Pontus ultra Bosporus, ik moet eens nagaan hoe het daar allemaal heet, hoe dan ook het rijk van de Amazones was nogal onherbergzaam en men had er uitzicht op het noorden dus toeristisch gezien ook niet zo in trek, het is waarschijnlijk zo dat er een vestiging van de damesafdeling bestond op de Krim. Wat het mij aangaat, Florence zal mij wel even zien en daar kijk ik naar uit. Verder kan men zich melden bij onze vestigingen in Capadoccië, Apulië en Valencia. En Sinterklaas wil ook van de partij zijn , reken maar van yes.

Van een zekere Clemens M M Buur was dit het voorlopig laatste antwoord als advies uit welwilendheid begeleid door motieven van vergevensgezindheid. De dag des Heren is dan ook maar één dag en morgen zal het weer anders zijn dan in het vandaag van dit blog.

Nederlands: Landgoed Burgst, is niet toegankel...

Nederlands: Landgoed Burgst, is niet toegankelijk voor publiek, maar soms kan er onder begeleiding een rondwandeling door het park gemaakt worden. (Photo credit: Wikipedia)

Leave a Reply

